Fysio Cura Plaza - Manuele Therapie

Manuele Therapie

Klachten in de wervelkolom of ledematen ontstaan wanneer gewrichten niet goed functioneren.
Vaak is een kortere of langere overbelasting van het gewricht de oorzaak van de klacht. Bewegen wordt dan moeilijk en pijnlijk. Ook kunnen spieren verkrampen en kan de pijn uitstralen naar andere delen van het lichaam.
Met behulp van Manuele Therapie kan de stoornis van de gewrichten worden verminderd of verholpen.

Veel klachten die veroorzaakt worden door stoornissen in gewrichten kunnen door de manueel therapeut positief worden beïnvloed:

• Lage rugklachten
  • Nekklachten

Al tijdens het onderzoek bij de eerste afspraak zal blijken of en hoe uw specifieke klacht verholpen kan worden. Direct na de eerste afspraak heeft u dus duidelijkheid over de verdere behandeling.

• Enkelklachten
  • Schouderklachten
  • Liesklachten
  • Hamstringklachten
  • Etc.

De Manueel Fysiotherapeut is geregistreerd in het centraal kwaliteitsregister van het Koninklijk Nederlands Genootschap voor Fysiotherapie (KNGF) en is lid van de Nederlandse Vereniging voor Manuele Therapie (NVMT).

Ervaringen

Door Ibrahim Sellak op 28 Apr, 2016

Beste fysio binnen de Haarlemmermeer!!

Door James McPhail op 04 Aug, 2015

Excellent professional service. Bas Solved my calf issues and gave me a Great rehab plan for the long term!

Door Jeroen van Haalem op 04 Aug, 2015

Bas & Bas, nogmaals bedankt voor de prettige en professionele samenwerking! Groetjes Jeroen

< >